reklama

Miluj ma

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Miluj ma, moja milá,

miluj ma tak, aby spomienka na teba nebola sivá,

aby spomienka na teba nebola ako voda číra,

tak ma miluj, moja milá.

Miluj ma, moja milá,

spomienka na teba stále niečo skrýva,

s ríšou tajomstiev naďalej splýva,

miluj ma tak, moja milá.

Miluj ma, moja milá,

miluj ma tak, aby tvoj hlas v mojom srdci sa ozýval,

aby som s láskou na teba spomínal,

no nemiluješ ma tak, moja milá.

Miluješ ma, moja milá,

no tak, že spomienka na teba je sivá,

spomienka na teba je ako voda číra,

tak ma miluješ, moja milá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Miluješ ma, moja milá,

no spomienka na teba už nič neskrýva,

s ríšou tajomstiev viac nesplýva,

miluješ ma tak, moja milá.

Miluješ ma, moja milá,

no tvoj hlas v mojom srdci sa neozýva,

s láskou na teba nespomínam,

nemiluješ ma, moja milá. Páči sa mi to · 

Karol Hanus

Karol Hanus

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý študent, ktorý rád cestuje a píše:) Zoznam autorových rubrík:  PoéziaCestovanieKrátka próza

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu